Hledáme šikovného kolegu/kolegyni, která by nám pomohl/a se zajišťováním plynulého a efektivního chodu recepce.
Klíčové úkoly:
- Příjem, spojování a vyřizování telefonických hovorů
- Péče o návštěvy a zajišťování cateringu
- Péče o pořádek a čistotu reprezentačních a zasedacích místností
- Zpracování došlých faktur a jejich evidence v interním informačním systému QI
- Organizačně administrativní podpora při dnech otevřených dveří, exkurzích a jiných činnostech
- Administrativní podpora personálního oddělení
- Organizačně administrativní zajištění správy firemních automobilů, vedení knihy jízd
- Ostatní běžné administrativní úkoly
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (min. B1)
- Reprezentativní vystupování a komunikativnost
- Pečlivost a přesnost
- Uživatelskou znalost MS Office
- Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- Ochota k práci v rámci pevně stanového časového harmonogramu
Nabízíme:
Těšíme se na Vaše životopisy a motivační dopisy!
Máte doplňující otázky? Ozvěte se nám!